آ
-
آموزش ترغیبی
نقش آموزش ترغیبی و کمال گرایی در خود نظم جویی تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-39]
ا
-
ادراک نگرانی
اثربخشی درمان فراشناختی بر نشخوار فکری، تحمل ابهام و ادراک از نگرانی در دانش آموزان دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
-
استعداد تحصیلی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس استعداد تحصیلی دانشآموزان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-17]
-
اشتیاق
بررسی نقش میانجیگر خودتنظیمی تحصیلی در تأثیر سرزندگی تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان متوسطۀ دوم شهرستان اردبیل ناحیۀ 2 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
-
اضطراب اجتماعی
اثربخشی درمان فراشناختی بر نشخوار فکری، تحمل ابهام و ادراک از نگرانی در دانش آموزان دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
-
اضطراب تحصیلی
تأثیر مدل چرخش ایستگاه بر میزان یادگیری و اضطراب تحصیلی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-19]
-
اضطراب جدایی
اثربخشی شفقت درمانی بر دلبستگی و اضطراب جدایی در دانش آموزان نوجوان بستری [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
-
اعتباریابی
بررسی خصوصیات فنی مقیاس منتورینگ نوئه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
-
اهمال کاری تحصیلی
تبیین نقش وابستگی به موبایل دراهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری خستگی ذهنی و کیفیت خواب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
ب
-
باورهای فراشناخت
پیشبینی شادکامی بر اساس باورهای فراشناخت، خودکارآمدی و خودتنظیمی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم شهر قم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
-
بزهکاری دانشآموزان
بررسی رابطه بین مؤلفههای یادگیری اجتماعی و تمایل به بزهکاری در بین دانشآموزان دوره متوسطه اول و دوم شهر رشت (آزمون نظریه یادگیری اجتماعی اکرز) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
-
بوروکراسی سازمانی"
نقش گرایش به بوروکراسی سازمانی معلمان و رهبری اخلاقی مدیران در سلامت سازمانی مدرسه ( مدل یابی معادلات ساختاری) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
پ
-
پایگاه اقتصادی اجتماعی
رابطه پایگاه اقتصادی-اجتماعی و نگرش مذهبی والدین با مواجهه کودک با خشونت خانگی در شهر کابل [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
-
پرخاشگری
مقایسه نظریه ذهن، تنظیم شناختی هیجان مثبت و منفی و پرخاشگری دانش آموزان با و بدون مشکلات رفتاری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
-
پیشرفت تحصیلی
رابطة ذهنآگاهی، سبکهای حل مسئله و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان پسر پایه دهم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]
ت
-
تعللورزی تحصیلی
نقش میانجی تعللورزی تحصیلی در ارتباط ابعاد کمالگرایی با فرسودگی تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
-
تنظیم شناختی هیجان
مقایسه نظریه ذهن، تنظیم شناختی هیجان مثبت و منفی و پرخاشگری دانش آموزان با و بدون مشکلات رفتاری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
خ
-
خستگی ذهنی
تبیین نقش وابستگی به موبایل دراهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری خستگی ذهنی و کیفیت خواب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
-
خودتنظیمی
پیشبینی شادکامی بر اساس باورهای فراشناخت، خودکارآمدی و خودتنظیمی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم شهر قم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
-
خودتنظیمی
بررسی نقش میانجیگر خودتنظیمی تحصیلی در تأثیر سرزندگی تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان متوسطۀ دوم شهرستان اردبیل ناحیۀ 2 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
-
خودکارآمدی
رابطة ذهنآگاهی، سبکهای حل مسئله و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان پسر پایه دهم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]
-
خودکارآمدی
پیشبینی شادکامی بر اساس باورهای فراشناخت، خودکارآمدی و خودتنظیمی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم شهر قم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
-
خودکارآمدی
بررسی نقش ابعاد درگیری تحصیلی و مسئولیتپذیری در خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دختر پایه هشتم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
-
خود نظم جویی تحصیلی
نقش آموزش ترغیبی و کمال گرایی در خود نظم جویی تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-39]
د
-
دانش آموز
تبیین نقش وابستگی به موبایل دراهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری خستگی ذهنی و کیفیت خواب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
-
دانشآموز
اثربخشی درمان فراشناختی بر نشخوار فکری، تحمل ابهام و ادراک از نگرانی در دانش آموزان دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
-
دانش آموزان
نقش آموزش ترغیبی و کمال گرایی در خود نظم جویی تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-39]
-
دانشآموزان
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس استعداد تحصیلی دانشآموزان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-17]
-
دانشآموزان
پیشبینی شادکامی بر اساس باورهای فراشناخت، خودکارآمدی و خودتنظیمی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم شهر قم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
-
دانشآموزان
بررسی نقش میانجیگر خودتنظیمی تحصیلی در تأثیر سرزندگی تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان متوسطۀ دوم شهرستان اردبیل ناحیۀ 2 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
-
دانشآموزان دختر
بررسی نقش ابعاد درگیری تحصیلی و مسئولیتپذیری در خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دختر پایه هشتم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
-
دانشجویان
نقش میانجی تعللورزی تحصیلی در ارتباط ابعاد کمالگرایی با فرسودگی تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
-
درگیری تحصیلی
بررسی نقش ابعاد درگیری تحصیلی و مسئولیتپذیری در خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دختر پایه هشتم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
-
درمان تلفیقی
مقایسهی اثربخشی نقاشی درمانی، قصه درمانی و درمان تلفیقی بر مشکلات درونیسازی شدهی کودکان مبتلا به سرطان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
-
درمان فراشناختی
اثربخشی درمان فراشناختی بر نشخوار فکری، تحمل ابهام و ادراک از نگرانی در دانش آموزان دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
-
دستاورد فردی
بررسی رابطه بین مؤلفههای یادگیری اجتماعی و تمایل به بزهکاری در بین دانشآموزان دوره متوسطه اول و دوم شهر رشت (آزمون نظریه یادگیری اجتماعی اکرز) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
-
دلبستگی
اثربخشی شفقت درمانی بر دلبستگی و اضطراب جدایی در دانش آموزان نوجوان بستری [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
ذ
-
ذهنآگاهی
رابطة ذهنآگاهی، سبکهای حل مسئله و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان پسر پایه دهم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]
ر
-
رابطه معلم-دانش آموز
نقش میانجی ویژگی های شخصیتی در رابطه ی بین روابط_موضوعی و رابطه ی معلم_دانش آموز [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]
-
روابط حرفهای
بررسی خصوصیات فنی مقیاس منتورینگ نوئه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
-
روابط موضوعی
نقش میانجی ویژگی های شخصیتی در رابطه ی بین روابط_موضوعی و رابطه ی معلم_دانش آموز [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]
س
-
سبکهای حل مسئله
رابطة ذهنآگاهی، سبکهای حل مسئله و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان پسر پایه دهم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]
-
سرزندگی
بررسی نقش میانجیگر خودتنظیمی تحصیلی در تأثیر سرزندگی تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان متوسطۀ دوم شهرستان اردبیل ناحیۀ 2 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
ش
-
شادکامی
پیشبینی شادکامی بر اساس باورهای فراشناخت، خودکارآمدی و خودتنظیمی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم شهر قم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
-
شفقت به خود
اثربخشی شفقت درمانی بر دلبستگی و اضطراب جدایی در دانش آموزان نوجوان بستری [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
ف
-
فرسودگی تحصیلی
نقش میانجی تعللورزی تحصیلی در ارتباط ابعاد کمالگرایی با فرسودگی تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
ق
-
قصه درمانی
مقایسهی اثربخشی نقاشی درمانی، قصه درمانی و درمان تلفیقی بر مشکلات درونیسازی شدهی کودکان مبتلا به سرطان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
ک
-
کیفیت خواب
تبیین نقش وابستگی به موبایل دراهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری خستگی ذهنی و کیفیت خواب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
-
کمال گرایی
نقش آموزش ترغیبی و کمال گرایی در خود نظم جویی تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-39]
-
کمالگرایی
نقش میانجی تعللورزی تحصیلی در ارتباط ابعاد کمالگرایی با فرسودگی تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
-
کودکان سرطانی
مقایسهی اثربخشی نقاشی درمانی، قصه درمانی و درمان تلفیقی بر مشکلات درونیسازی شدهی کودکان مبتلا به سرطان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
م
-
مدل چرخش ایستگاه
تأثیر مدل چرخش ایستگاه بر میزان یادگیری و اضطراب تحصیلی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-19]
-
مسئولیتپذیری
بررسی نقش ابعاد درگیری تحصیلی و مسئولیتپذیری در خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دختر پایه هشتم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
-
مشکلات درونی سازی شده
مقایسهی اثربخشی نقاشی درمانی، قصه درمانی و درمان تلفیقی بر مشکلات درونیسازی شدهی کودکان مبتلا به سرطان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
-
مشکلات رفتاری
مقایسه نظریه ذهن، تنظیم شناختی هیجان مثبت و منفی و پرخاشگری دانش آموزان با و بدون مشکلات رفتاری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
-
معلمان ابتدائی
بررسی خصوصیات فنی مقیاس منتورینگ نوئه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
-
منتورینگ
بررسی خصوصیات فنی مقیاس منتورینگ نوئه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
-
مواجهه کودک با خشونت خانگی
رابطه پایگاه اقتصادی-اجتماعی و نگرش مذهبی والدین با مواجهه کودک با خشونت خانگی در شهر کابل [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
ن
-
نشخوار فکری
اثربخشی درمان فراشناختی بر نشخوار فکری، تحمل ابهام و ادراک از نگرانی در دانش آموزان دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
-
نظریه ذهن
مقایسه نظریه ذهن، تنظیم شناختی هیجان مثبت و منفی و پرخاشگری دانش آموزان با و بدون مشکلات رفتاری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
-
نقاشی درمانی
مقایسهی اثربخشی نقاشی درمانی، قصه درمانی و درمان تلفیقی بر مشکلات درونیسازی شدهی کودکان مبتلا به سرطان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
-
نگرش مذهبی والدین
رابطه پایگاه اقتصادی-اجتماعی و نگرش مذهبی والدین با مواجهه کودک با خشونت خانگی در شهر کابل [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
و
-
وابستگی به موبایل
تبیین نقش وابستگی به موبایل دراهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری خستگی ذهنی و کیفیت خواب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
-
ویژگیهای روانسنجی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس استعداد تحصیلی دانشآموزان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-17]
-
ویژگی های شخصیت
نقش میانجی ویژگی های شخصیتی در رابطه ی بین روابط_موضوعی و رابطه ی معلم_دانش آموز [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]
ه
-
همنشینی با دوستان ناباب
بررسی رابطه بین مؤلفههای یادگیری اجتماعی و تمایل به بزهکاری در بین دانشآموزان دوره متوسطه اول و دوم شهر رشت (آزمون نظریه یادگیری اجتماعی اکرز) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
ی
-
یادگیری
تأثیر مدل چرخش ایستگاه بر میزان یادگیری و اضطراب تحصیلی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-19]
-
یادگیری اجتماعی
بررسی رابطه بین مؤلفههای یادگیری اجتماعی و تمایل به بزهکاری در بین دانشآموزان دوره متوسطه اول و دوم شهر رشت (آزمون نظریه یادگیری اجتماعی اکرز) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد