نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش ترغیبی نقش آموزش ترغیبی و کمال گرایی در خود نظم جویی تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-39]

ا

  • ادراک نگرانی اثربخشی درمان فراشناختی بر نشخوار فکری، تحمل ابهام و ادراک از نگرانی در دانش آموزان دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
  • استعداد تحصیلی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس استعداد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-17]
  • اشتیاق‌ بررسی نقش میانجیگر خودتنظیمی تحصیلی در تأثیر سرزندگی تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان متوسطۀ دوم شهرستان اردبیل ناحیۀ 2 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
  • اضطراب اجتماعی اثربخشی درمان فراشناختی بر نشخوار فکری، تحمل ابهام و ادراک از نگرانی در دانش آموزان دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
  • اضطراب تحصیلی تأثیر مدل چرخش ایستگاه بر میزان یادگیری و اضطراب تحصیلی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-19]
  • اضطراب جدایی اثربخشی شفقت درمانی بر دلبستگی و اضطراب جدایی در دانش آموزان نوجوان بستری [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]
  • اعتباریابی بررسی خصوصیات فنی مقیاس منتورینگ نوئه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
  • اهمال کاری تحصیلی تبیین نقش وابستگی به موبایل دراهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری خستگی ذهنی و کیفیت خواب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]

ب

  • باورهای فراشناخت پیش‌بینی شادکامی بر اساس باورهای فراشناخت، خودکارآمدی و خودتنظیمی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم شهر قم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
  • بزهکاری دانش‌آموزان بررسی رابطه بین مؤلفه‌های یادگیری اجتماعی و تمایل به بزهکاری در بین دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم شهر رشت (آزمون نظریه یادگیری اجتماعی اکرز) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
  • بوروکراسی سازمانی" نقش گرایش به بوروکراسی سازمانی معلمان و رهبری اخلاقی مدیران در سلامت سازمانی مدرسه ( مدل یابی معادلات ساختاری) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]

پ

  • پایگاه اقتصادی اجتماعی رابطه پایگاه اقتصادی-اجتماعی و نگرش مذهبی والدین با مواجهه کودک با خشونت خانگی در شهر کابل [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
  • پرخاشگری مقایسه نظریه ذهن، تنظیم شناختی هیجان مثبت و منفی و پرخاشگری دانش آموزان با و بدون مشکلات رفتاری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • پیشرفت تحصیلی رابطة ذهن‌آگاهی، سبک‌های حل مسئله و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان پسر پایه دهم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]

ت

  • تعلل‌ورزی تحصیلی نقش میانجی تعلل‌ورزی تحصیلی در ارتباط ابعاد کمال‌گرایی با فرسودگی تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
  • تنظیم شناختی هیجان مقایسه نظریه ذهن، تنظیم شناختی هیجان مثبت و منفی و پرخاشگری دانش آموزان با و بدون مشکلات رفتاری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]

خ

  • خستگی ذهنی تبیین نقش وابستگی به موبایل دراهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری خستگی ذهنی و کیفیت خواب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
  • خودتنظیمی پیش‌بینی شادکامی بر اساس باورهای فراشناخت، خودکارآمدی و خودتنظیمی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم شهر قم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
  • خود‌‌تنظیمی بررسی نقش میانجیگر خودتنظیمی تحصیلی در تأثیر سرزندگی تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان متوسطۀ دوم شهرستان اردبیل ناحیۀ 2 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
  • خودکارآمدی رابطة ذهن‌آگاهی، سبک‌های حل مسئله و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان پسر پایه دهم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]
  • خودکارآمدی پیش‌بینی شادکامی بر اساس باورهای فراشناخت، خودکارآمدی و خودتنظیمی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم شهر قم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
  • خودکارآمدی بررسی نقش ابعاد درگیری تحصیلی و مسئولیت‌پذیری در خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه هشتم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • خود نظم جویی تحصیلی نقش آموزش ترغیبی و کمال گرایی در خود نظم جویی تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-39]

د

  • دانش آموز تبیین نقش وابستگی به موبایل دراهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری خستگی ذهنی و کیفیت خواب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
  • دانش‌‏آموز اثربخشی درمان فراشناختی بر نشخوار فکری، تحمل ابهام و ادراک از نگرانی در دانش آموزان دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
  • دانش آموزان نقش آموزش ترغیبی و کمال گرایی در خود نظم جویی تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-39]
  • دانش‌آموزان بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس استعداد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-17]
  • دانش‌آموزان پیش‌بینی شادکامی بر اساس باورهای فراشناخت، خودکارآمدی و خودتنظیمی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم شهر قم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
  • دانش‌آموزان‌ بررسی نقش میانجیگر خودتنظیمی تحصیلی در تأثیر سرزندگی تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان متوسطۀ دوم شهرستان اردبیل ناحیۀ 2 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
  • دانش‌آموزان دختر بررسی نقش ابعاد درگیری تحصیلی و مسئولیت‌پذیری در خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه هشتم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • دانشجویان نقش میانجی تعلل‌ورزی تحصیلی در ارتباط ابعاد کمال‌گرایی با فرسودگی تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
  • درگیری تحصیلی بررسی نقش ابعاد درگیری تحصیلی و مسئولیت‌پذیری در خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه هشتم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • درمان تلفیقی مقایسه‌ی اثربخشی نقاشی درمانی، قصه درمانی و درمان تلفیقی بر مشکلات ‌درونی‌سازی شده‌ی کودکان مبتلا به سرطان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
  • درمان فراشناختی اثربخشی درمان فراشناختی بر نشخوار فکری، تحمل ابهام و ادراک از نگرانی در دانش آموزان دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
  • دستاورد فردی بررسی رابطه بین مؤلفه‌های یادگیری اجتماعی و تمایل به بزهکاری در بین دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم شهر رشت (آزمون نظریه یادگیری اجتماعی اکرز) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
  • دلبستگی اثربخشی شفقت درمانی بر دلبستگی و اضطراب جدایی در دانش آموزان نوجوان بستری [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]

ذ

  • ذهن‌آگاهی رابطة ذهن‌آگاهی، سبک‌های حل مسئله و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان پسر پایه دهم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]

ر

  • رابطه معلم-دانش آموز نقش میانجی ویژگی های شخصیتی در رابطه ی بین روابط_موضوعی و رابطه ی معلم_دانش آموز [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]
  • روابط حرفه‌ای بررسی خصوصیات فنی مقیاس منتورینگ نوئه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
  • روابط موضوعی نقش میانجی ویژگی های شخصیتی در رابطه ی بین روابط_موضوعی و رابطه ی معلم_دانش آموز [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]

س

  • سبک‌های حل مسئله رابطة ذهن‌آگاهی، سبک‌های حل مسئله و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان پسر پایه دهم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-17]
  • سرزندگی‌ بررسی نقش میانجیگر خودتنظیمی تحصیلی در تأثیر سرزندگی تحصیلی بر اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان متوسطۀ دوم شهرستان اردبیل ناحیۀ 2 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]

ش

  • شادکامی پیش‌بینی شادکامی بر اساس باورهای فراشناخت، خودکارآمدی و خودتنظیمی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم شهر قم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
  • شفقت به خود اثربخشی شفقت درمانی بر دلبستگی و اضطراب جدایی در دانش آموزان نوجوان بستری [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-18]

ف

  • فرسودگی تحصیلی نقش میانجی تعلل‌ورزی تحصیلی در ارتباط ابعاد کمال‌گرایی با فرسودگی تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]

ق

  • قصه درمانی مقایسه‌ی اثربخشی نقاشی درمانی، قصه درمانی و درمان تلفیقی بر مشکلات ‌درونی‌سازی شده‌ی کودکان مبتلا به سرطان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]

ک

  • کیفیت خواب تبیین نقش وابستگی به موبایل دراهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری خستگی ذهنی و کیفیت خواب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
  • کمال گرایی نقش آموزش ترغیبی و کمال گرایی در خود نظم جویی تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-39]
  • کمال‌گرایی نقش میانجی تعلل‌ورزی تحصیلی در ارتباط ابعاد کمال‌گرایی با فرسودگی تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
  • کودکان سرطانی مقایسه‌ی اثربخشی نقاشی درمانی، قصه درمانی و درمان تلفیقی بر مشکلات ‌درونی‌سازی شده‌ی کودکان مبتلا به سرطان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]

م

  • مدل چرخش ایستگاه تأثیر مدل چرخش ایستگاه بر میزان یادگیری و اضطراب تحصیلی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-19]
  • مسئولیت‌پذیری بررسی نقش ابعاد درگیری تحصیلی و مسئولیت‌پذیری در خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه هشتم [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • مشکلات درونی سازی شده مقایسه‌ی اثربخشی نقاشی درمانی، قصه درمانی و درمان تلفیقی بر مشکلات ‌درونی‌سازی شده‌ی کودکان مبتلا به سرطان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
  • مشکلات رفتاری مقایسه نظریه ذهن، تنظیم شناختی هیجان مثبت و منفی و پرخاشگری دانش آموزان با و بدون مشکلات رفتاری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • معلمان ابتدائی بررسی خصوصیات فنی مقیاس منتورینگ نوئه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
  • منتورینگ بررسی خصوصیات فنی مقیاس منتورینگ نوئه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
  • مواجهه کودک با خشونت خانگی رابطه پایگاه اقتصادی-اجتماعی و نگرش مذهبی والدین با مواجهه کودک با خشونت خانگی در شهر کابل [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]

ن

  • نشخوار فکری اثربخشی درمان فراشناختی بر نشخوار فکری، تحمل ابهام و ادراک از نگرانی در دانش آموزان دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
  • نظریه ذهن مقایسه نظریه ذهن، تنظیم شناختی هیجان مثبت و منفی و پرخاشگری دانش آموزان با و بدون مشکلات رفتاری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
  • نقاشی درمانی مقایسه‌ی اثربخشی نقاشی درمانی، قصه درمانی و درمان تلفیقی بر مشکلات ‌درونی‌سازی شده‌ی کودکان مبتلا به سرطان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
  • نگرش مذهبی والدین رابطه پایگاه اقتصادی-اجتماعی و نگرش مذهبی والدین با مواجهه کودک با خشونت خانگی در شهر کابل [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]

و

  • وابستگی به موبایل تبیین نقش وابستگی به موبایل دراهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری خستگی ذهنی و کیفیت خواب [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس استعداد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-17]
  • ویژگی های شخصیت نقش میانجی ویژگی های شخصیتی در رابطه ی بین روابط_موضوعی و رابطه ی معلم_دانش آموز [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]

ه

  • هم‌نشینی با دوستان ناباب بررسی رابطه بین مؤلفه‌های یادگیری اجتماعی و تمایل به بزهکاری در بین دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم شهر رشت (آزمون نظریه یادگیری اجتماعی اکرز) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]

ی

  • یادگیری تأثیر مدل چرخش ایستگاه بر میزان یادگیری و اضطراب تحصیلی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-19]
  • یادگیری اجتماعی بررسی رابطه بین مؤلفه‌های یادگیری اجتماعی و تمایل به بزهکاری در بین دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم شهر رشت (آزمون نظریه یادگیری اجتماعی اکرز) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]